09:17

Jing Jang 馃寳

Witajcie kochani . ...
Dzi艣 nasz艂a mniee wena na co艣 o czym nie kad偶y wie ...
Mo偶e poza rodzin膮 i znajomymi ..

Pewnie teraz my艣licie . ?.
O czym ona chce nam powiedzie膰 ?

B臋dzio to post o tym jak rodze艅stwo ( bi藕niaki ) mimo i偶 z pozoru wydaj膮 sie tacy sami ale w 艣rodku s膮 inni .

Gdy by艂am ma艂a praktycznie z moj膮 siostr膮 by艂y艣my nie do odru偶nienia ... W p贸藕niejszym etapie naszego dorastania mo偶na by艂o zauwa偶y膰 drobne zmiany .
Z charakteru te偶 by艂y艣my inne ale wiedzia艂y艣my o sobie wszystko i nie mia艂y艣my przed sob膮 nic do ukrycia.

Nie mog艂y艣my bez siebie 偶y膰 . Wsz臋dzie wychodzi艂y艣my razem . Zawsze w jednej 艂awce , w tej samej klasie , ci sami znajomi .

Potem by艂o podobnie tylko zacze艂y艣my szuka膰 nowych znajomo艣ci .


Teraz ju偶 jeste艣my zupe艂nie nie podobne do siebie ... To chyba dobrze bo nie lubie by膰 do niej por贸wnywana.



17 comments:

  1. Dzi臋kuje ci bardzo :)
    Jasne :) jak najbardziej jestem na tak 馃槃

    ReplyDelete
  2. Zawsze marzy艂am, 偶eby mie膰 siostr臋 bli藕niaczk臋 :D
    My艣la艂am, 偶e m贸wi艂yby艣my to samo w tym samym czasie :D
    Ciekawy post :)
    pozdrawiam cieplutko :D

    http://by-klausia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A偶 tak to nie jest :) ale mi艂o jest mie膰 kogo艣 z kim mo偶esz pogada膰

      Delete
  3. Ca艂e 偶ycie chcia艂am mie膰 siostr臋, bo jednak z bratem nie mo偶na porusza膰 niekt贸rych temat贸w. To super 偶e tak dogadywa艂a艣 si臋 z siostr膮, cho膰 mo偶na j膮 nawet raczej nazwa膰 przyjaci贸艂k膮. Powodzonka kochana w dalszym blogowaniu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest fajnie :) ale siostra przed ch艂opakami cie nie obroni xd
      Nie zawsze jest tak kolorowo ale j膮 kocham 馃槝
      Dzi臋kuje Kochana 馃挋 i wzajemnie

      Delete
  4. Chcia艂abym mie膰 siostr臋 bli藕niaczke ;D masz racj臋 nie jeste艣cie a偶 tak podobne, ale obie jeste艣cie 艣liczne!

    ReplyDelete
  5. Jeeju jak ja bym chcia艂 mie膰 brata bli藕niaka !!! Zazdroszcz臋 <3 Pozdrawiam !!

    ReplyDelete
  6. Naprawd臋 fajny post i 艂adny wygl膮d bloga! Podoba mi si臋. Pisz troszk臋 d艂u偶ej ale i tak super <3 Pozdrawiam gor膮co Twoja www.brooowngirl.blogpspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzi臋kuje bardzo 馃槝
      Na pewno b臋d膮 d艂u偶sze posty:*
      Dzi臋ki jeszcze raz i r贸wnie偶 Pozdrawiam 馃槝

      Delete
  7. Mnie cz臋sto ludzie pytaj膮 czy moja rok starsza siostra nie jest moj膮 siostr膮 bli藕niaczk膮. Nie wiem dlaczego tak si臋 dzieje, bo nawet nie jeste艣my do siebie ani troch臋 podobne. :D Te偶 nie lubi臋 by膰 do kogo艣 por贸wnywana, tymbardziej do mojej siostry :D

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/09/keep-smiling.html

    ReplyDelete
  8. Znam kilka bli藕niaczek - jedne wraz z up艂ywem lat nie s膮 ju偶 podobne do siebie, drugie ca艂y czas s膮 takie same ;)
    Pozdrawiam
    Tutti

    ReplyDelete
  9. 艢wietny pomys艂 na posta, ja mimo wszystko zawsze chcialam mie膰 bli藕niaczk臋 :) Zapraszam do siebie, odpowiadam na ka偶d膮 obserwacj臋
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja mam kuzyn贸w bli藕niak贸w, zawsze wszyscy maj膮 problem z ich odr贸偶nieniem po wygl膮dzie, ale z charakteru to dwa oddalone od siebie bieguny. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale super :D Kiedy by艂am ma艂a bardzo chcia艂am mie膰 siostr臋 bo niestety mia艂am brata haha. Super musi by膰 mie膰 siostr臋 bli藕niaczk臋:)

    ReplyDelete
  12. Ja do tej pory chce miec bli藕niaka, super by bylo w szkole i w ogole. Fajnie by bylo te偶 miec siostr臋 ale niestety jestem sama.

    ReplyDelete
  13. Bardzo ciekawy blog :D Ja na szcz臋艣cie jestem jedynakiem i dobrze mi z tym XD

    Pozdrawiam, luxx400.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger