20:12

FELL SO GREATE ABOUT YOURSELF


Witajcie kochani ! 

W drogeriach jest mnóstwo farb, pianek koloryzujacych a w szczególności w rossmanie. Bardzo popularne są włosy np szare.
Osatnimi czasy koloryzacje półtrwałe zyskały sporą popularność .  
Youtube oszalał od testów na temat  tych właśnie produktów . 
Ja sama bardzo chciałabym mieć własne takie włosy. Niestety wacham się nad tym krokiem,ponieważ jest to dość spora zmniana w wyglądzie każdej z nas i nie każdy jest wstanie podjąść się tego wyzwania.
Według mnie wakacje to dobry czas na farbowanie włosów. Koloryzacje półtrwałe to świetny pomysł na zmianę swojego wyglądu. Najlepszy efekt farbowania wychodzi na jasnych wlosach. Ja niestety mam bardzo ciemne włosy i musiałam by znaleźć naprawdę bardzo dobrą farbę albo piankę żeby byłoby coś widać. 

Nie dawno temu farbowalam sobie włoski szamponetką. Niestety nie było tego zbytnio widać. Co do mojego pomysłu na kolorowe włosy wybrałam kolory naturalne. Jednym z nich był kasztanowy brąz a drugi szatynowy blond,chciałam sobie zrobić ombre ale jak już wspominałam powyżej nie wyszło mi. Może za  rok albo nawet w te wakacje spróbuje jeszcze raz pofarbować moje ciemne włoski.

A wy co o tym sądzicie ? 
Konieczne dajcie znać w kom co myślicie na ten temat . Buziaki :-*















10 comments:

  1. Uwielbiam patrzeć na włosy i fryzury :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam podobnie :). Buziaki , mam nadzieje że zostaniesz na dłużej

      Delete
  2. Mi się takie kolorowe końcówki bardzo podobają, ale chyba jednak bym się nie odważyła;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/grzeczna-biaa-bluzeczka-oraz-krotka.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam podobnie :)
      Na pewno wpadnę :* buźka

      Delete
  3. Zawsze chciałam mieć różowe końcówki, ale na moich ciemnych włosach słabo je widać:(

    ReplyDelete
  4. Bardzo podoba mi się wariacja na włosach w sezonie letnim. :)

    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno zajrzę 😁
      Dzięki za komentarz, pozdrawiam

      Delete
  5. Farbuj póki możesz :) Ja będę mogła poeksperymentować dopiero jak się wyprowadzę, bo moja matka by mnie zabiła za kolorowe włosy -,-

    dustyredplace.weebly.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może za jakiś czas
      W takim razie trzymam kciuki, powodzenia kochana

      Delete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger