12:56

JESIEŃ ZIMA 2017

Witam wszystkich.

Mam nadzieję że ten post również i wam się spodoba. Dawno nie było postów tego typu i szczerze brakowało mi tego i to bardzo. 
W oczekiwaniu na paczkę z Rosegal, przedstawię wam kilka stylizacji na nadchodzący sezon czyli jesień / zima 2017.. Mam nadzieję że również i wam się spodobają tak jak i mnie. Dajcie znać koniecznie w komentarzu co o tym sądzicie i która stylizacja najbardziej wam się podoba. Pamiętajcie że gdyby nie wy nie było by mnie tutaj. 



















Jeśli chcecie dajcie znać w komentarzach o czym chcielibyście zobaczyć następny post. 
Bardzo was kocham. 


22 comments:

  1. Wszystkie boskie ♥️ Tak wiele inspiracji! 😍

    ReplyDelete
  2. Ostatnie zdanie takie urzekające :) Też bym chciała mieć już takie liczniejsze grono czytelników. Szczerze - stylizacje nie po mojemu, ale obserwację zostawiam. Zapraszam do mnie! http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kocham moich czytelników gdyby nie oni pewnie już bym to rzuciła 😂 rozumiem jak najbardziej i chętnie zajrzę do ciebie

      Delete
  3. Każdy ma swój ,inny gust . Mi najbardziej podobają się te długie płaszczyki . Ciekawy post . Pozdrawiam : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się z tym. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz

      Delete
  4. uwielbiam długie płaszcze, o swój płaszcz dbam jak o dziecko haha:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo ubrania to takie nasze małe dzieci heh dzięki i pozdrawiam

      Delete
  5. Jakoś nie podobają mi się takie ubrania, nie podążam za modą .. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie każdemu wszystko musi się podobać. Dzięki i pozdrawiam

      Delete
  6. Aj pierwsza i ostatnia podbiły nasze serca!

    ReplyDelete
  7. Dużo inspiracji. Uwielbiam płaszcze, kamizelki, futerka, dżinsowe kurtki, dobrze skrojone sukienki, falbany mnie tez ujęły.. oj dużo tego jest... Ciekawy post. Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki kochana, również pozdrawiam i mam nadzieję że jeszcze nie raz cię zainteresuje

      Delete
  8. Część z nich mi się bardzo podoba, ale większości bym nie ubrała! :D
    Czekam na recenzje packzi od Rosegal ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki za szczerą opinie. Sama się nie mogę doczekać gdy całe zamówienie wyląduje u mnie

      Delete
  9. świetne są te czarne sukienki, najbardziej mi się podobają:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak chyba większości czytelników. Dzięki za komentarz

      Delete
  10. Cudowne rzeczy w pięknych stylizacjach <3 Co powiesz na wzajemną obserwację >?https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger