17:46

SOMETHING YOU DON'T KNOW ABOUT ME


Hey Kochani 😊
Dziś myślę, że w końcu przyszedł czas by otworzyć się na was bardziej. 






1. Miałam mieć na imię Kinga, ale jednak jestem Karolina 😅


2. Miałam urodzić się 20 maja, a urodziłam się 7 marca

3. Mam 24 lata


4. Jestem leworęczna


5. Uwielbiam słuchać


6. Jak byłam młodsza byłam perfekcjonistka, teraz już niezbyt mi się chce.

 


7. Choruje na wodoglowie

8. Od dzieciństwa miewałam ataki epilepsji, których nie pamiętam, dowiedziałam się mając 15 lat o tym

9. Pierwszego chłopaka miałam w wieku 17
10  1 raz zakochałam się mając 15 lat 

11. Jak się za bardzo zdenerwuje to mi ciemnieją oczy
 
12. Byłam fanką One Direction

13. Swoją przygodę z makijażem zaczęłam w wieku 13 lat.

14.Byłam gnębiona w gimnazjum przez pewną grupkę.

15. Nie potrafię rysować, moje rysunki wyglądają dosłownie jakby przedszkolak je narysował

16. Jestem no life 'm

17. Uwielbiam robić zdjęcia

18. Czasem gadam przez sen

19. Jestem na diecie antyhistaminowej ze w
zględu na trądzik

20. Od 3 klasy szkoły podstawowej nie ćwiczyłam na wfie

21. Uwielbiam grać w piłkę nożną19. Nie potrafię flirtować

22. Jestem raczej spokojną osobą

23. Mam znamię na udzie w kształcie pudla

24. Jak byłam młodsza uwielbiałam lody pistacjowe

25. Nie znoszę soku pomarańczowego

26. Jestem nieśmiała

27. Nie umiem pływać

28. Mam lek wysokości .

29. Mam siostrę bliźniaczkę. 

30. Boję się węży. 


23 comments:

  1. Super kochana! Ciekawy wpis :) chcemy więcej!

    ReplyDelete
  2. Oo, a ja kocham sok pomarańczowy :D Też nie lubię węzy, nie umiem pływać- kiedyś się nauczę :D
    Ciekawe z tymi oczami, ja muszę poobserwować, jak to jest u mnie :D
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mam nadzieję że kiedyś się nauczę 😁 ja tylko u siebie to zauważyłam, w sumie to trochę dziwne zjawisko
      Pozdrawiam 😊

      Delete
  3. Bardzo lubię takie posty; dzięki nim można lepiej poznać twórców internetowych zakątków :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na początku nie byłam do niego przekonana, ale znajoma mnie namówiła i o to jest 😊
      Pozdrawiam 🤗

      Delete
  4. Jej współczuję Ci tej choroby :( To mega smutne :(
    Po tym wpisie wnioskuję, że jesteś niezwykle ciekawą i miłą osobą :)

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejku 🤗 dziękuję Ci bardzo 😊 aż mi się mordka uśmiecha czytając tak miły komentarz ☺️

      Delete
  5. Uwielbiam czytać takie fakty na innych blogach można się wiele dowiedzieć o autorce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się z tobą 😊 trochę mi zajęło zanim się przekoglam, ale koleżanka mnie namówiła i jest ☺️ dzięki

      Delete
  6. Ciekawe fakty! Też mam lęk wysokości :(

    ReplyDelete
  7. Ja do teraz uwielbiam lody pistacjowe ! Moge je jeść na okrągło :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybym wiedziała gdzie je znaleźć to pewnie też bym tak miała 😊 ale teraz ze względu na alergie nie jem orzechów

      Delete
  8. Też lubię robić zdjęcia. Żółwik! Mój blog może Cię zainteresować.Ściskam, Kasia!

    ReplyDelete
  9. Przykro mi z powodu Twojej choroby. Mam nadzieję, że masz w życiu dużo powodów do radości. Lubię spokojne osoby. Zawsze lepiej jest mi z takimi nawiązać kontakt.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy dużo to nie wiem, miło mi to słyszeć 😊 również pozdrawiam 😉

      Delete
  10. Wydajesz sie byc bardzo ciekawa, wartosciowa osoba. Milo Cie poznac troche blizej! Pozdrawiam :)
    http://rymowanemysli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Widzę, że mamy dużo wspólnego :) Bardzo dobry wpis, czytelnicy mogą Cię lepiej poznać. Rób takich więcej :)

    https://carrrolinax3.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger