09:09

MARZENIA DO SPEŁNIENIA

Pewnie jak większość  z was marzyłam o tym żeby być znaną i lubianą modleką, aktorką lub piosenkarką albo fotomodelką .

Niestety jak bywa w show biznesie nie zawsze osiągniemy szczyty naszych marzeń w miejscu gdzie mieszkamy. ..
Najczęściej dlaczego że w wielkich miastach lepiej się wybić,  czasem alby podążyć za marzeniami wyjeżdżamy za granicę by wspiąć się po szczeblach sławy i spełnić .

Z Aktorstwem,  byciem muzykiem , fotomodelką czy nawet modelką,  którą można kojarzyć tylko z wybiegu , albo wielkich bilbordach rozwierszonych w wiekszych miastach

Marzenia możemy spełniać wszędzie gdzie chcemy trzeba tylko w to bardzo wierzyć.

Niektórzy mają bardziej realne marzenia np . Zostać lekarzem czy sprzedawcą,  założyć rodzinę, mieć wpanialy dom z ogródkiem.


Jeśli kiedyś marzyliście o tym aby być AKTORKĄ , PIOSRNKARKĄ , MODRLKĄ czy FOTOMODELKĄ  . Nie bójcie się zawalczyć o swoje marzenia .



Ja sama kiedyś chciałam być każdą z nich ale niestety jestem za niska ,głos straciłam a na fotomodelke nie wiem czy się nadaje.






4 comments:

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger