22:37

STORY OF MY LIFE

Gdy miałam jakieś 3-4 latka  do Polski razem ze swoją drugą żoną Przyleciał mój wujek z Anglii. ... szkoda że nie pamiętam tego ....
Co jakiś czas przyjeżdżali do nas czasem na całe wakacje czasem na miesiąc  , albo na dłużej. .

Drugi raz przyjechali gdy miałam 6 lat. .
Pamiętam jak ciocia mówiła do nas coś po Angielsku,  a wuja musiał nam tłumaczyć to na Polski  , ponieważ nikt z naszej rodziny nie umiał się posługiwać tym językiem  , ale też dlatego że ciocia strasznie szybko mówiła. 

Pamiętam że wtedy przyjechali tylko na 2 miesiące wakacji  

Wujek zaczął nas wtedy uczyć Angielskiego także na prawdę jestem mu za to bardzo wdzięczna. .. 
Zawsze gdy w chodziliśmy do domu babci od razu  biegłyśmy do salonu i do cioci  mówiliśmy  słynne " HELLO " 


Gdy tylko ich poznałam,  gdy wujek opowiadał nam i miejscu gdzie mieszkał wraz z swoją żoną, córką z poprzedniego malżeństwa ,jej mężem i dwójką synów, ktorych nigdy nie udało mi się  poznać  😭😭
  A mieszkali oni w Bradford . 



Bradford – miasto w Wielkiej Brytanii (Anglia), położone w hrabstwie West Yorkshire, w dystrykcie (unitary authorityBradford. W 2001 roku miasto liczyło 293 717 mieszkańców.




Gdy miałam 8-9 lat znowu zawitali do Polski.. tym razem na troszkę dłużej. Wujek, gdy tylko miał czas opowiadał nam o London eye , Big Benie , Tower of London 


Później już nie przyjeżdżali. .. 




Od kiedy pierwszy raz usłyszałam o tym miejscu ... wgl o Londynie byłam zafascynowana Wielką Brytanią.  To właśnie tam chciałabym zamieszkać w przyszłości , ale czas pokaże ... Może kiedyś za pare lat uda mi się spełnić to marzenie 

21 comments:

  1. Życzę Ci, abyś przeprowadziła się do miejsca, które tak bardzo Cię zafascynowało! Tylko dziękować wujkowi, bo Wielka Brytania, a według mnie Londyn to jedno z najpiękniejszych miejsc♥

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj!:D

    ReplyDelete
  2. Wow, naprawdę ciekawa historia. Obyś spełniła swoje marzenie <3 (i zazdro takiego wujka)

    natalianowotna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wielkie dzięki :) mam nadzieję że jeszcze nie raz zajrzysz na mojego bloga

      Delete
  3. Oby Twoje marzenia się spełniły. ;)
    Napisałaś bardzo ciekawą i poruszającą historię. ;)
    Zapraszam!

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pisze co myśle ale dzięki :)

    ReplyDelete
  5. Trzymam kciuki, aby Twoje marzenia się spełniły! <3
    Trzeba tylko mocno w to wierzyć. Ciekawa historia!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  6. na nagłówku selena, z sesji dla adidas neo ! aaaa! <3
    to miasto jest takie piękne ! :(

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Świetny post! Zazdroszczę wujka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) To na prawdę wiele dla mnie znaczy .. wy moi czytelnicy jesteście moją inspiracją do dalszego działania

      Delete
  9. Jeju kochana życzę Ci spełnienia marzen, wierzę w Ciebie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Tak się składa, że mieszkam w Londynie. :) Szczerze Ci napisze, że wcale nie jest tak kolorowo jak wszyscy opowiadają. Oczywiście nie jest źle ale to nie to samo co było kiedyś. :P

    zapraszam do siebie. Już nie długo na blogu pojawi się seria w której właśnie będę opowiadała o życiu w Londynie. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś wszystko wyglądało innaczej , każdemu dobrze jest gdzie indziej

      Delete
  11. spełnienia marzeń :) super zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  12. W Londynie byłam 2 razu, odrazu sie zakochałam! Miasto cud,ludzie sa niesamowici i atmosfera cudowna! Życzę ci spełnienia marzeń kochana!
    http://julkowenawyki.blogspot.fr/?m=1 Zapraszam na moj zakręcony blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki kochana :) mam nadzieje że uda mi sie spełnić to marzenie :*

      Delete
  13. Ja chciałabym kiedyś zwiedzić Londyn :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger