17:09

SOPHIA SMITH STYLE


Hey kochani! :*
Dziś postanowiłam pokazać wam kilka ciekawych według mnie stylizacji pewniej Brytyjki. 
Sophia Smith to 24 letnia Brytyjska, którą obserwuje już od dawna, tak wiem nie każdy może wszystkich znać, ja to rozumiem. 
Na pewno bardzo dobrze jest ona znana Directoners. 
Jakiś czas temu była ona sfotografowana z Polską Wags Mariną Łuczenko - Szczęsną, czyli żoną  Wojtka Szczęsnego.  Styl Smith jest bardzo kobiecy i według mnie nie ważne w co się ubierze, czy będzie to sukienka, spodnie, strój sportowy  czy nawet kombinezon, który według mnie jest bardzo ciekawy, zawsze wygląda perfekcyjnie. 











6 comments:

  1. Bardzo ładna, nie kojarzylam jej wcześniej :)
    ONLY DREAMS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, całe życie poznajemy innych także rozumiem

      Delete
  2. Nie znam jej, ale bardzo ładna jest :)

    ReplyDelete
  3. Jeju jaka inspiracja! Wow!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/12/paczka-niespodzianka-z-nowej-kolekcji.html

    ReplyDelete
  4. no naprawdę ma wyczucie stylu! super!

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger