22:09

WINTER FASHION 2017

Hey kochani .!

Ostatni tydzień był maga ciężki, ciągle zmieniająca się pogoda, coraz zimniej na dworze, więc postanowiłam pokazać wam kilka ciekawych według mnie stylizacji na własne taką okazję. 
Każda z tych stylizacji ma coś w sobie. Kolejny post o stylizacjach na okres jesienno zimowy, sporo z was lubi je czytać, dla jednych są mniej lub bardziej ciekawe. 
Wiem, że wielu z was lubi takie właśnie posty, może i nie są zbyt wyszukane, ale za to ciekawe na swój sposób.
  Jestem mega podekscytowany tym co się ostatnio dzieje. Pierwszym chyba takim ważnym elementem jesteście wy, czyli moi czytelnicy, drugi punkt to moja kontynuacja współpracy z Rosegal. Jestem na prawdę ciekawa co tym razem mnie zaskoczy.

Takie posty to już chyba tradycja.
Wiem, że wielu z was lubi takie właśnie posty, może i nie są zbyt wyszukane, ale za to ciekawe na swój sposób.

Koniecznie dajcie znać pod postem, która z tych stylizacji jest waszą ulubioną. Jesli chcecie, to piszcie jakie posty chcielibyście tu zobaczyć? 

j















10 comments:

  1. Niektóre stylizacja są mega! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mnie ostatnio zachwycają płaszcze :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to komu one się nie podobają, ja w sumie mam już 2 i myślę o kupnie kolejnego. Dzięki kochana

      Delete
  3. Bardzo podobają mi się te stylizacje :)
    Mogłabyś poklikać w najnowszym poście TUTAJ ?

    ReplyDelete
  4. Ciekawe stylizacje, na pewno im ciepło! Haha

    ReplyDelete
  5. bardzo mi się podoba ten szary sweter z motywem kwiatów:)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger