11:58

ZIAJA OCZYSZCZANIE LIŚCIE MANUKA







Witajcie Kochani :) 

Dzis postanowiłam, że opowiem wam o odkryciu ostatnich miesięcy.  Tym odkryciem jest oczyszczająca seria marki Ziaja z serii oczyszczanie liście manuka. 
Na te produkty trafiłam w Rossmann po wielu miesiącach walki z trądzikiem, który z dnia na dzień przejmował nade mną kontrolę. 
Na pierwszy ogień żel myjąco- normalizujacy, który możemy stosować w pielęgnacji na dzień i wieczorem.
Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate.
Substancje czynne nawilżająco - kojące:
- kwas laktobionowy, alantoina i prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra
- zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry,
- łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry,
- kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum,
- poprawia nawilżenie i miękkość naskórka,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 



Drugim produktem z tej serii, który się u mnie sprawdził jest Tonik z tej samej Serii. 



Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.

Oba te produkty świetnie się u mnie sprawdzają. 
Żel myjący ma pojemność 200 ml mi starczyło jedno opakowanie na ponad  dwa miesiące , niedawno zaczęłam drugie opakowanie.
Tonik ma również pojemność 200 ml. 



6 comments:

  1. Moja mama kiedyś wygrała kosmetyki z Ziaji w konkursie, są naprawdę bardzo dobre! Przepraszam za spam, ale mój blog został zablokowany przez Facebook a chciałabym, abyś do mnie trafiła, więc zapraszam na www.tarotmarsylski.pl

    ReplyDelete
  2. Znam tę linię bardzo dobrze! Używam jej już bardzo, bardzo długo! Ogólnie kosmetyki z Ziaji są zawsze trafione i sprawdzają się świetnie ;)

    ReplyDelete
  3. Pamiętam jak ta seria wchodziła na rynek. Jaki był szał ;p

    ReplyDelete
  4. Miałam żel peelingujący z tej serii i byłam bardzo zadowolona <3

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger