20:21

NEVER GIVE UP & BELIVE

Witajcie kochani:* dziś zapraszam was na nieco inny post od poprzednich :)

Chciała bym abyście tak jak ja zrobiłam to 3lata temu .... Zawalczyłam o siebie i swoje szczęście i życzie.Zawalczyć o lepszą siebie

Pewnie teraz zapytacie mnie czy jestem szczęśliwa ?

Jestem szczęśliwa i dumna z samej siebie bo zrobiłam coś co do tamtej pory było dla mnie czymś zupełnie niemożliwym .
Z dnia na dzień rzuciłam fast food, gazowane napoje , słodycze ,przestałam całe dnie spędzać przed telewizorem .
Zaczełam ćwiczyć by być szczęśliwym człowiekiem.


Pierwsze efekty mogłam już zaobserwować po 2miesiącach  czułam się lżejsza , a w efekcie szczęśliwsza .
Niestety moja waga co chwila się wchała raz na wadze było trochę mniej potem więcej .
Dzięki jej Radom schudłam ponad 20 kg, ale wcale nie przestałam o siebie walczyć  działamy dalej .




17 comments:

  1. Wow. Świetna historia :) Walcz dalej i się nie poddawaj :)

    ReplyDelete
  2. Super, że jest coraz więcej takich osób! Świetnie, że się nie poddajesz :) Tak trzymaj! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) każdy komentarz od was jest motywacją do dalszej pracy

      Delete
  3. Świetny post i Mega zdjęcie :D pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  4. Świetnie, ze znalazłaś w sobie siłę, żeby zerwać że swoim starym trybem życia i nie poddajesz się :)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    ReplyDelete
  5. Gratuluję! Podziwiam Cię za determinację i samozapracie :)
    http://othersideofdiy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) już niedługo pojawi się wywiad z moją fit trenerką

      Delete
  6. Witaj :) Gratuluję Ci siły i wytrwałości ;) Sama również od ponad miesiąca nie jem niezdrowych rzeczy zaczęłam także biegać i przyznam że czuję się szczęśliwa . Pozdrawiam Cię serdecznie :) Myślę ,że będę zaglądać tu częściej :)
    http://lovesobeatiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo za tak miłe słowa :) Trzymam za ciebie kciuki silna dziewczyno ! Już niedługo na moim blogu pojawi sie post z pytaniami do trenera personalnego . Mam nadzieję że cie zaciekawi .

      Delete
  7. Witaj Gratuluję ci wytrwałości i oby tak dalej!☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witaj :) dzięki za tak miłe słowa :).to na prawde wiele dla mnie znaczy :)

      Delete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger