15:48

Change - Zmiany ... Na lepsze?

Witajcie kochani dziś postanowiłam że opowiem wam troche o tym jak bardzo zmieniło sie moje życie . Każy z nas sie zmienia jedni z wyglądu inni z charakteru .


Moje wielkie zmiany ! 

Pierwszą i chyba najbardziej trafioną zmianą było założenie bloga . Dużo od tego czasu sie zminiło , stałam się bardziej pewna siebie ,nie przejmuje się opinią ludzi .   Znalazłam przyjaciółki  , które są mega kochane ,wspierają mnie kiedy tylko tego potrzebóję :*.  Coraz częściej sie uśmiecham .
Z każdym postem czy komętarzem od was jestem szczęśliwa . Moje przyjaciółki są dla mnie motywacją . Nawet gdy mam dni że w siebie nie wierze zawsze dadzą mi kopniaka wiary . To one zawsze we mmie wierzyły . Nie wiem co bym bez nich zrobiła .

Wakacje najlepszy czas na zmiany ?
Moim zdaniem wakacje to zdecydowanie najlepszy czas na zmiany.
Możemy zacząć od przeczytania jakieś książki na którą wcześniej nie mieliśmy czasu . Możemy zmienić fryzure , zacząć ćwiczyć.

A dlaczego sie zmieniamy ?

Zmieniamy sie przedewszystkim dla siebie .Znam wiele osób , które starały sie upodobnić do innych tylko dlatego żeby być akceptowanym przez rówieśników . Sama kiedyś taka byłam . 😭😭

Nowi znajomi ?
Znajomości nie ważne czy zawarte przez internet czy w prawdziwym życiu nie raz zmieniają nasze życie . Czasem wystarczy jedna osoba , jedno wydarzenie , które zmienia nas i nasze życie czy zacząć nowy rozdział w życiu .

Czy jestem zadowolona ?

Zdecydowanie w 100% z czystym rozsądkiem moge powiedzieć , że jestem zadowolona z tego co robie a nawet z tego kim sie stałam.

Moja rada ?

Moja rada brzmi . Jeśli jesteś sobą to gratulacje a jeśli jeszcze nie wiesz  kim jesteś to trzymam.kciuki abyś w końcu znalazł siebie .

Never give up 💙

Jeśli wytrwałeś to gratulacje :)
Jeśli spodobał ci sie mój post zostaw komętarz

40 comments:

  1. Sama jestem zdania, że wakacje powinny być czasem zmian w naszym charakterze i wyglądzie. Nowy rok szkolny należy zacząć z podziwem wśród innych.
    U mnie podobny wpis.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ale super motywujące! 💞💞 chyba sama zmienię coś u siebie w życiu, dziękuję 🌸💕💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) i właśnie o to mi chodziło aby zmotywować was do dalszej pracy nad samym sobą 💕💞💙 Trzymam za ciebie kciuki silna dziewczyno 😘❤

      Delete
  3. Super motywacja 😍💕 chyba sama wezmę się za jakieś zmiany u siebie, dziękuję 💕💕🌸

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzymam za ciebie kciuki silna dziewczyno 😘💞💝❤💕💙

      Delete
  4. Super motywacja! Chyba sama wprowadzę w swoje życie jakieś zmiany na lepsze... Dziękuję za ten post 💞💞🌸

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie dziękuje ❤😘 trzymam za ciebie kciuki :*

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Świetny post i naprawdę 10000% motywacji!

    ReplyDelete
  7. Kazda zmiana to powiew świeżości. I zdecydowanie jestem za tym zeby miec gdzies opinie innych. Zyjemy przrciez dla siebie 😊

    ReplyDelete
  8. Ja się wciąż boję większych zmian, wyjścia poza tą tzw. "strefę komfortu". Ale cieszę się, że Tobie się udało :) Czytając takie posty jestem coraz bliżej wprowadzenia zmian i w swoje życie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze kilka lat temu sama bałam sie zmian , ale sytuacja mnie do tego zmusiła . Nq poczatku było ciężko ale sie udało . Teraz kocham to co robie . Nie czekaj , nie bój sie zmian . Wierze że ci sie uda

      Delete
  9. Świetnie piszesz ! :) Ja osobiście często myślę o zmianach, nie za często je realizuje.. Teraz mam taki okres, że potrzebuję coś zmienić..

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Naprawdę masz 20 lat? Wybacz, ale w tym tekście w ogóle nie widać dojrzałości, brak mu polotu. Gdyby na górze nie było napisanej krótkiej notki o Tobie, założyłabym, że napisała to 14-latka i zajęło jej to dosłownie 10 minut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie , Na niby.
      Przygode z blogiem dopiero zaczynam . Początki czasem bywają trudne . Hahaha kilka godzin zajęło mi pisanie tego posta , ale skoro wiesz lepiej...

      Delete
  11. ja się zmieniam cały czas.to przez te wszystkie wydarzenia, które mnie spotykają. one kształtują mnie i mój charakter :)

    ReplyDelete
  12. My powoli siebie odkrywamy i chyba wiemy kim jesteśmy :) Dwiema dziewczynami, które dążą do celu pomimo wszystko ;) MEGA wpis! <3 Buziaki ;*

    ReplyDelete
  13. świetny post pozdrawiamyy http://blackkhatt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Fajny pomysł na post ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jeszcze kilka lat temu same bałyśmy sie zmian , ale to już przeszłość. Pozdrawiamy

    ReplyDelete
  16. mam u siebie post o podobnej tematyce :) twoj bardzo przypadł mi do gusty,na 100% odwiedzę jeszcze ten blog! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bardzo miłe :) Dziękuje i zapraszam :*

      Delete
  17. Czasami zmiany są bardzo potrzebne!

    Pozdrawiam ;)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie tak jak mówisz Angelika :) Dziękuje za komętarz :) Pozdrawiam

      Delete
  18. Zmiany są potrzebne! Ja osobiście jestem w trakcie dużych zmian w swoim życiu a ten post dał mi jeszcze więcej motywacji, że przecież warto :)

    http://livetourevel.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się z tobą w 100%
      W takim razie kochana trzymam za ciebie kciuki :)

      Delete
  19. Zmiany są bardzo ważne w naszym życiu. Nawet głupie ścięcie włosów sprawia, że coś staje się inne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama już niejednokrotnie ścinałam i farbowałam włosy :)
      Dziękuje :) pozdrawiam

      Delete
  20. Założenie bloga dla mnie miało wieeelkie znaczenie i również zmieniło to moje życie, świetny post pozdrawiam :))
    Zapraszam na nowy post !! :))
    http://true-life-from-me.blogspot.com/2016/08/cos-o-przyjazni.html#more

    ReplyDelete
  21. ja uwielbiam zmiany w życiu co jakiś czas :)

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/08/disneylandparyz.html

    ReplyDelete
  22. ja uwielbiam zmiany i ich potrzebuję :D może nie od razu wszystko ale pomału do celu :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger