10:19

Oczekuj Nieoczekiwanego #2

Witajcie kochani ❤💙❤

Po raz pierwszy zdarza mi sie pisać post prawie przed północą ....
Ale jak tego z siebie nie wydusze to chyba wybuchne ..

Dziś po raz pierwszy od bardzo dawna na moich ustach zagościł uśmiech ...

W czerwcu gdy The Vamps ogłosili trase w Polski byłam szczęśliwa .

Nie mogłam opanować łez , które spływały po moich policzkach .

Niestety koncert będzie na tyle daleko że nie uda mi sie spotkać chłopaków .😪😪


Jestem tak mega szczęśliwa mimo że nie jade na Koncert do Krakowa to jestem na prawde szczęśliwa , że wielu z was Polskich fanów The Vamps będzie mogło w tym uczestniczyć :)

Wczoraj (tj. 21 sierpnia ). Chłopaki z the vamps byli w BBC RADIO 1 . Prowadzili tam audycje niestety nie mogłam jej usłyszeć .
Zrobili z tamtąt transmisje na żywo .. choć na chwile mogłam poczuć że jestem z wszystkimi Vampette 💙💙
Po audycji chłopcy ( James , Tris , Con i Brad )wyszli do fanów przed radio 💞😘 Afy nagrała dla mnie filmik od Connora .
Do teraz mie moge w to uwierzycz 😭😭

Nawet nie wiecie jakie to uczucie usłyszeć od idola "love you very much "
Dziękuje ci Afy 😘😭 Jestem ci na serio mega wdzięczna . Pewnie pisałam Ci to na tt , fb i ig ale na serio jestem mega szczęśliwa że cie poznałam .

Jesteś najlepsza 💙💙🌸💜💞

10 comments:

  1. Fajnie, że twój ulubiony zespół będzie grał w Polsce. Ja osobiście nie słucham ich piosenek. Szkoda tylko, że nie uda ci się być na ich koncercie.

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też sie z tego ciesze 😘 who know ! może za rok sie uda 😁

      Delete
  2. O lubie ich kilka piosenek a moja ibf jedzie na koncert:D Mam nadzieję, że uda Ci się ich zobaczyć xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może za rok o ile wrócą do polski 😍💙

      Delete
  3. Cieszę się twoim szczęściem. Pamiętam jaka ja byłam szczęśliwa kiecy dowiedziałam się że Bars&Melody będą w mieście nie daleko mnie! Cieszę się że miałam okazję spotkać ich i przytulić. Mam nadzieję że tobie też się uda! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje kochana 😘 w tym roku może mi sie nie uda ale mam nadzieje , że może za rok jak będą troche bliżej mnie to z pewnością uda mi sie ich spotkać 😘😘

      Delete
  4. Świetny post ! Świetny blog ! Czego chcieć więcej ? Zostaję na dłużej :))
    Pozdrawiam :)
    http://true-life-from-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje :* To na prawde wiele dla mnie znaczy 😘

      Delete
  5. Ojejku, wiem jak się czuałas. Moja miłość do idoli jest nie do opisania. Na szczęście byłam 2 razy na ich koncercie <3

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Carolynx96 , Blogger